Friday, July 25, 2008

CANTIK TAK?

Assalamualaikum w.b.t,
I wud like to say thanks to kak ana (Ronastores) for helping me n my mum to get this lovely handbag, wrislet n wallet..
Photobucket
ONE HAPPY FAMILY!!
Photobucket
COACH LEGACY WRISLET (style: 40708) in RAISIN
Photobucket
FOSSIL LUCILLE CLUTCH in GREEN
and also these 2 pairs of shoes!
Photobucket
CORSO COMO "FLORAL" FLAT in BLUSH PINK
Photobucket
AEROSOLE MR.SOFTEE in NAVY BLUE
Wow!..everything is so perfect..colors, size, including the price..u guys yg nak beli apa2..just ask her n she will be glad to be ur personal shopper..i'm still waiting for my 2nd package..ada 1 more pair of shoes..yang kat atas tu sume my mum punya...kita punya cuma wrislet n shoes yg x sampai lagi tu..
Sis ana will help u with everything..yup..she is my only PERSONAL SHOPPER...hehehe...kak ana ni sabar n friendly sangat orangnya..(mesti kak ana rasa sejuk je kena kipas nih!!)..mesti u all happy sgt deal dgn dia..

No comments: